Da postaja spletna prodaja vse večja konkurenca fizičnim prodajalnam, ni potrebno posebej poudarjati – številke namreč na ta trend kažejo že kar dolgo. Zanimivo pa je pomisliti na to, zakaj je spletna prodaja tako uspešna. Razlogov je kar nekaj:
1. Nižje cene
Spletni nakupi so običajno cenejši kot nakupi v fizični trgovini, saj so stroški dela nižji – ni potrebe po toliko prodajalcih, po najemu in urejanju trgovine, saj se izdelke odpošlje naravnost iz skladišča.
2. Nakup kadarkoli
Spletna prodaja nam nudi nakupe tudi sredi noči. Nakupujemo lahko dejansko takrat, ko si zaželimo, oziroma takrat, ko imamo čas.
3. Hitra dostava
Spletna prodaja ob pojavu prvih spletnih trgovin marsikomu ni bila všeč predvsem zaradi čakanja na dostavo. Ta je danes izjemno hitra – izdelke lahko dobimo tudi že naslednji dan.
4. Nakupovanje brez mej
Če v Sloveniji ne najdemo izdelka, ki nam je všeč, ga lahko brez težav naročimo iz tujine. Ali pa naročimo izdelek, ki je pri nas na voljo, vendar je v tujini cena ugodnejša.
5. Primerjava cen
Splet omogoča enostavno preverjanje konkurenčnosti ponudnikov, ne da bi nam zato bilo treba obiskati več različnih fizičnih prodajaln in tako zapravljati čas.
6. Nakup brez osebnega stika
Spletna prodaja je neosebna. Marsikdo ne mara, da ga v fizični trgovini obletavajo trgovci in mu svetujejo, ni mu všeč, da mora trgovca povprašati po ceni in priznati, da je ta zanj prevelika …Pri spletni prodaji ni stika, zato se počutimo bolj sproščeno.
7. Vračilo blaga
Tako kot fizične trgovine tudi spletne ponujajo možnost vračila blaga, kar je za kupca bistvenega pomena. Ker blaga pred nakupom ne vidi, mora imeti možnost, da ga vrne, če mu ob dostavi dejansko ne ustreza. In vračilo prek pošte je enostavnejše kot utemeljevanje vračila trgovcu, s katerim si zremo iz oči v oči.
8. Varnost plačil
Spletna prodaja je včasih omogočala zgolj plačilo po povzetju ali s kreditno kartico, a ker je bilo te možno tudi zlorabiti, smo nazadnje le dočakali varne načine plačila, pri katerem za kupce ni tveganja. Tudi to je eden od plusov, zaradi katerih spletna prodaja še vedno narašča.