Zakaj uporabljati direct marketing?

Avtor: | 30. 9. 2015

Direct marketing imenujemo najrazličnejše oglaševalske in prodajne tehnike, ki podjetju omogočajo, da komunicira neposredno s svojo potencialno stranko oziroma potrošnikom. Med najbolj znane vrste prodaje, ki jo označujemo za direct marketing, spadajo email marketing, spletni oglasi, oglaševanje na spletnih iskalnikih, v družabnih omrežjih, preko kratkih telefonskih sporočil (SMS), slikovnih telefonskih sporočil (MMS), preko telefonskih klicev, različnih kuponov za akcije in popuste, TV prodaje, brezplačnih katalogov, letakov v poštnem nabiralniku … Lahko bi rekli, da direct marketing še zdaleč ni izkoristil vseh svojih možnosti, kajti z vedno novimi načini in z uporabo vedno novih tehnologij ter kanalov si utira pot do potrošnikov – inovativnost pri prodaji pač ne pozna meja.

Direct marketing

Direct marketing je torej mnogo več kot akviziterska prodaja, na katero radi tako hitro pomislimo, in njegovega učinka ne gre zanemariti.

Direct marketing in svetovni splet

Odkar je pričel internet globalno povezovati ljudi in jim omogočati odlično komunikacijo, se je njegova vloga precej spremenila. Kljub temu, da je bil sprva namenjen informiranju, je danes postal v veliki meri tudi mesto zabave ter mesto trgovanja. Ker ima svetovni splet vstop v skorajda vsako gospodinjstvo, pa ni nič presenetljivega, da je tudi odličen medij za direct marketing. Tega zasledimo na spletu v mnogih oblikah. Najbolj očiten je, kadar gre za »klasične« spletne oglase (bannerje, pop-up ali lebdeče oglase, video oglase). Prav tako očitno je oglaševanje na družabnih medijih, kjer zasledimo tako plačane oglase in »sponzorirane zgodbe«, poleg teh pa še cel kup nagradnih iger, anket in deljenih objav. Najmanj vsiljiv način pa je gotovo plačilo za oglaševanje v iskalnikih, kjer včasih komajda opazimo, da ima posamezen zadetek visoko mesto zato, ker gre dejansko za plačano pozicijo.

Email marketingSvetovni splet pa vključuje tudi elektronsko pošto, s katero nam pride direct marketing še bliže. Ker nas večina enkrat na dan (ali še pogosteje) pogleda svojo elektronsko pošto, je to za podjetja odličen način, da nas seznanijo s svojimi novostmi. In če se strinjamo s tem, da nam na naš elektronski naslov pošiljajo pošto z informacijami in ponudbami, potem imamo oglaševalce v virtualni obliki tako rekoč v svoji dnevni sobi, pisarni oziroma kjer koli pač beremo svojo pošto.

Zakaj je direct marketing tako uspešen?

Seveda ne gre sklepati kar na splošno – nekatere vrste direktnega marketinga so bolj učinkovite kot druge, a če izberemo tiste, ki so sodobne in v koraku s časom, velja, da nam lahko uspe. Kako tudi ne, ko nagovarjamo svojega končnega kupca, ki ga lahko že prej izberemo in določimo glede na ciljno skupino (pri čemer nam pomagajo na primer spletni piškotki ali pridobljeni elektronski naslovi za email marketing). In še več – direct marketing v večini tudi zagotavlja takojšen nakup!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja